Sorligt och glatt

Och så var man tillbaka i skolan igen. Vid halv 10 mötte jag upp Bea, Milla, Elin, Sigge och Anya innan vi drog oss mot skolan. Jag kan ju inte säga annat än att den är fin. Men, den är mer som en skola nu. Det blev upprop i matsalen och alla lärare presenterade sig. Det känns som att jag inte kommer kunna lära mig allas namn. När alla radade upp sig var det första man tänkte på vem som var vår nya mentor. Men vi märkte fort att Linus saknades bland dem. Då gick det upp för oss att han inte var kvar. Så det blev två nya mentorer istället. Dessutom ny idrottslärare och istället för Thomas i svenska blir det Banafshe. Men nu var vi i alla fall igång igen.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0