Confused!

Jag har beslutsångest, som vanligt. Jag har ingen datorväska tills imorgon. Men det är inte säkert vi får datorerna imorgon. Om jag tar pappas fula datorväska (ryggsäck) så får vi dem säkert inte. Men om jag inte tar med mig den kommer vi få dem. Fast nu när jag tänker då det är det ju LBS vi snackar om. Så vi får nog inte dem. Jag tar inte med mig väskan, och om vi nu skulle få dem får jag helt enkelt vänta tills tisdag och ha en snygg väska redo. Alltså blir det väskjakt imorgon efter skolan.

Nu ska jag måla naglarna och kolla på tv. Sedan blir det duschen och sängen osm gäller
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hödu du , de e inget fel på min data ryggsäck .

2010-08-31 @ 12:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0