We survived!

Steg upp för 1,5 timme sedan ungefär. Känner mig som en zombie idag! Jobbade på rinkdansen igår. Massa packade vuxna människor man känner/vet vilka är. Och de skyller på ungdomar när dem är fulla och säger att de beter sig som svin. Då ska bara se sig själva! Vissa var  så fruktansvärt äckligt fulla. Men men, jag syrran och Bea tjänar på att de vill bli fulla och dansa i en hockyrink. Det blev cirka 400kr var inklusive driks. En snubbe gav oss en hundring att dela på. "Det blir en pizza var" han precisa ord.
   Det var värt pengarna men vi frös ganska mycket mot slutet. Det blev även en jäkla röra när vi skulle dela ut alla jackor igen. det blev lite strul med nr som blandades ihop men det fixade sig. Några tappade bort sina lappar, jackor ramlade av hängarna så vi visste knappt vilken hängare de tillhörde. Alla fick rätt jackor och ingen blev kvar till slut. Vi lyckades! 
   Kom hem ungefär vid 2 skulle jag tro. Bea blev hämtad av sin mamma vid halv 3. Jag somnade så fort jag nuddade kudden.

Idag ska jag göra de sista bilderna till multimedian och sedan ska jag läsa en bok. Kanske sätter mig i växthuset, det verkar vara varmt ute.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0