Pluggis or not?

Har precis laggt upp hemtentan i datorkunskap på Adela och gjort klart staty uppgiften i esterisk verksamhet. 
Skrev klart min dikt till statyn Fedra och tekningen av Romantisk konstruktion. Känner mig duktig.  

Idag har jag varit i skolan som vanligt. Vi har börjat se Döda poeters sällskap på engelskan. Såg den i nian med Billy så jag var riktigt uttråkad. Satt och ritade på min kalender undertiden. Vi skulle få någon skriv uppgift, hoppas det hjälper att jag sett den innan.  

När jag kom hem gick jag till mormors affär. Hjälpte henne bära lite kläder, eftersom hon håller på att byta lokal.
Jag och mamma gick till Börjes och köpte fika. Jag tog en choklad beskvi. Fyi så har Börjes de bästa i Osby.

Just nu sitter jag ock väntar på mamma så vi kan äta. Inte för jag är hungrig eller så, utan för jag har inte har något att göra. Har tänkt i en hel vecka att jag ska räkna matte efter skolan men det jag har inte gjort. Men idag SKA jag göra det.

So let's get to it!
Bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0