Braces

Var hemma hos Hanna igår och hjälpte henne måla möbler. Fast vi han inte så långt precis.
Åkte till K-stad på astmaundersökning vid fyra. Min doktor ska sluta till sommaren, hon går i pension.
Jag blev lite ledsen, vill inte ha någon gammal gubbe som läkare.
Nu ska jag börja änvända vuxen medicinen. I'm not a kid anymore!

Fick brev från folktandvården idag. Äntligen ska jag få tandställning! Jag vet att de flesta inte blir glada när de hör det men det blir jag. Jag vill ha fina tänder, och nu ska det ske. Visserligen dröjer det ett tag till eftersom jag inte har fått tid fören 8 december. Klockan 08.00! Fast jag missar inget i skolan för det är en tisdag, och det är i Kristianstad jag ska till tandis.
Syrran tog bort sin tandställning för inte så länge sen. Hon har bara en lös nu. Ebba tog bort sin för bara några dagar sen. När de tar bort sina får jag min.
Syrran blev inte glad när hon fick sin, hon ville knappt öppna munnen de första veckorna. Det blev ju inte bättre heller tack vare en jäkligt dum komentar från en... tja kompis.
Jag kommer sakna att äta en seg kola. Ska man vara fin får man lida pin. 

Idag ska jag spela piano och räkna matte. Hade velat hoppa över matten men det går inte.

Have a good day :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0