Vad har hänt?!

Någon som vet vad som har hänt med mig?
Jag har nästan helt slutat bry mig som skolan, i alla fall matte, svenska, samhällskunskap, historia och tja nästan till och med engelskan. Jag älskade engelska innan och var alltid glad när det var dags för engelska i grundskolan. Fast det är nog ändå det ämne jag bryr mig mest om som inte har med det program jag går att göra. Jag säger bara, vad fan har hänt?! Jag måste hitta tillbaka till där jag var innan. Jag bryr mig i alla fall om att det inte kan vara på detta viset. Det pekar ju på rätt håll för tillfället. 
Jag vet att det är fredag och allt men jag ska fan plugga samhällskunskap ikväll! Det är ett måste om jag ska bevisa att jag faktiskt kan och bryr mig. Förra provet gick ju inte speciellt bra. Efter denna helg ska jag kunna allt som har med ekonomi att göra.
Det ska gå bra från och med nu har jag bestämmt mig för.

Fredag, plugg.
Lördag,plugg och nöje.
Söndag,plugg

Om jag inte håller mig till det blir det inget godis på en vecka!

/En förvirrad Josse

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha det är bäst att du håller det så du får lite godis! ;)

2009-11-21 @ 17:12:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0