New Moon

Igår var jag och såg new moon med Sandra och syrran i k-stad. Nu mera har jag och syran gått över till team Jacob. Hela filmen bestod utav ett enda stort publikfrieri dvs att de gick runt med bar överkropp hela tiden utan någon riktig anledning. Det störde mig. Fast förrutom det så var den bra antar jag.
   Efter bion hämtade mamma mig och syrran och vi körde hem till morfar. När vi var på bio hade mamma,pappa,farmor,farfar och morfars bror ätit middag. Det slutade med att vi stannade där tills klockan han bli cirka tjugo över två och kom i säng vid halv fyra. Vilket gjorde att jag sov till halv tolv idag.
Jag gick upp, åt och satte mig med samhällsboken ända fram tills nu. Jag tog endast små pauser för att äta och vara lite social med resten av familjen.

Snart blir det middag och tv resten av kvällen, nu orkar jag inte med mer pluggande för idag.
Imorrn blir det skola och multimedia :) I like! 

Hoppas ni haft en bra söndag
/Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0