Jello

Det visade sig att mamma kunde köra hem mig på sin matrast. It made my day!
Just nu sitter jag och läser svaren från Myaday Parade chatten som var igår kväll. Jag orkade inte stanna upe hela tiden. På grund av tidsskillnaden blev det efter läggdags för mig.
De svarade på min fråga! Blev överlycklig när jag såg det.
Svaret var att de ine har några planer på att komma till Europa i år, men förhoppningsvis nästa år.
De trodde inte det var så många som lyssnar på dem här. Men det vissade sig vara sjukt många eftersom det var den vanligaste frågan.

Min favorit fråga:
Question: If you could jump into a pool of anything, what would it be?
Answer: Jello, duh. Next question!

Dagens låt
De borde sänka tonarten men anners skit bra!



Jag längtar något så sjukt mycket tills jag får se dem och Paramore. Det är mindre än en månad kvar nu!

Nu blir det matte framför kaminen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0