Ingen bra rurik

Imorse var jag sjukt trött och somnade nästan på tåget, och vet ni vad? Jag stog upp. Då är man trött.

Idag har vi inte gjort så mycket vettigt. På matten räknade vi som vanligt, på samhällskunskapen var jag på föreläsning och på historian började vi titta på Romeo och Julia. Vi hade ju såklart estetiskverksamhet också, vi fick en seriös uppgift men vi gjorde inte ett skvatt av den under letionens tid. På grund av det så har jag börjat lite smått hemma.

Bild till arbetet som jag även har srivit en dikt till
 
Den blev inge bra pga det dåliga photoshop skitet jag har, ska typ göra om det i skolan tror jag.

Nu ska jag kolla på House
/Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0