I confess...

...to beeing lazy as shit.
Det blev ingen matte. Jag är för lat, orkar inte ens tänka på skolan just nu. Sitter och väntar på att klockan ska slå tio så jag kan lägga mig och sova. Vill inte gå och lägga mig allt för tidigt, då kanske jag vaknar vid 5 och är helt utvilad. Det har hänt ett antal gånger sedan gymnasiets början.

Imorgon är det tisdag, vilket innebär lång skoldag. Ska även göra matte prov efter skolan, kommer förhoppningsvis hem vid 7 men det kan bli senare. Fast det är inte så troligt.
Någon som vill göra provet åt mig?      Nej det var väl det jag trodde.

Just nu skulle jag behöva lite massage. Min rygg/nacke håller på att döda mig. Fast det är inget jämfört med hur tunga mina ögonlock är.

Nu blir det att fixa sig sängen ropar mitt namn.

Btw, idag har jag bloggar 3 gånger. Det jämnar nog ut sig med de dagar det inte blivit en endaste gång.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0