Det blåser!

Hej!

Just nu sitter jag och oroar mig för blåsten, mest om hur jag gör om jag inte kan åka tåg till skolan. Då får jag nog ta bussen och helt enkelt skita i idrotten. Men det hade ju varit nice med sovmorgon det kan man ju inte neka till. Jag vet i alla fall att strömmen inte kommer gå. För ett tag sedan grävde de ner ledningarna. Självklart kan vi fortfarande bli strömlösa men det är inte lika stor risk för det.

Morfar var på besök idag. Tyvärr hade han ingen choklad med sig :(  Jag tror jag överlever ändå faktiskt. Jag ska få pengar till popcorn på lördag so it's all good. Jag ska gå på efterlängtade New Moon med Sandra och min syster. Bakom oss kommer Milla mf sitta :D de har hotat med popcorn krig. Haha.

Nu blir det att göra lite skolarbeten och sedan titta på Grey's Anatomy
/Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0