Have your self a merry little christmas

Sitter vid kaminen och lyssnar på Relient K's julskiva. Brevid mig står en julgran med klappar under. Kan det bli bättre? Nej, skulle inte tro det. Håller på att lägga över bilder från kameran så de är tom till ikväll och imorgon.
Snart ska jag städa det sista på mitt rum och sedan duscha.
Ikväll kommer farmor, farfar, pappas moster Lena, mormor och morfar. Vi ska käka lite och så överlämnas paket till varandra som skall öppnas imorgon. I år ska vi fira jul med mammas sida av släkten, och morfar ska sova hemma hos oss inatt.

Hope I get what I want :D Om inte så är jag nog lika glad i alla fall. Det är inte presenterna som är viktigast. Man är ju faktiskt inte 7år längre.
//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0