dra en lina

Sha sha, Linabooi häääär!

Har fått äran att gästblogga på käre Juss' blogg and that's what imma do ait now yupyup.
Sitter med juss och liide folk hemma hos min granne, vi har sk "filmkväll", Flickan som lekte med  elden atm. Alla har redan sett den filmen, (förutom ebba & andré men yeye) så ingen kollar dirr. nödvändiiiigt

Shoutade nyss ut att att min vänsterfot har somnat. Juss har hackat på den med sin mobil i nån minut nu, känns inte ett smack. Till slut hackade hon mobilen i mitt högerknä (utav frustration eller ren illvilja? hm, I wonder). Det hacket kndes. Tack juss, tack. Ett blåmärke till <3

Såhär i juletider är man ju nästintill tvungen att kommentera julafton osv osv, så jag passar på att prisa mina mottagna julklappar. Det var varit en fin jul yup yup! Men hufvudsaken,  som jag snart ska komma till, äääär... årets julklapp! Är det inte iphone 3G så är jag normal!

Som en vacker avslutning, så bjussar på några rader ur den bästa julsången (ever?); Fairytale of New York;

So happy christmas
I love you baby
I can see a better time
when all our dreams come true.

tack och hej från draenlina@bdb, hörs nån vårdag i april kanskee!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0