Bye bye 2009

Jaha gott nytt år antar jag!
Det har varit ett bra år för min del. Äntligen kom man ifrån Hasslaröd och Osby, jag har längtat efter det så länge jag kan minnas. Många klagar på LBS men det gör inte jag. Hasslaröd var hundra gånger värre så jag har inte mycket att klaga på. Det värsta var väl alla nya lärare man fick när alla de andra blev sparkade. Jag vet inte hur många olika klassförståndare man har haft sedan man började där. Tror det är typ 6st. Britt-marie, Katarina, Börje, en jag inte kan komma på namnet på just nu, Åsa och Billy. Det är 4 för många. Och vi ska inte tala om alla spanska lärare! Herregud vad många det blev genom åren. Sedan byttes det rektor med jämna mellanrum. Jag är glad över att jag inte går på gymnasiet i Osby.

Minnen från 09

Dagen då min moppe stannade och jag fick gå med den halva vägen hem (syrran gick brevid och hjälpte inte till)!
Nationella i matte på min födelsedag! (Glömmer aldrig den dagen)
Hjärtasjö med klassen
Lilla klassfesten hos Ebba
MVG i spanska, helt ofattbart!
Nians skolavslutning, (jag+flera fick fel betyg i musik och vi fick prata med rektorn och musikläraren efter avslutningen.
Q flyttade till Lund
Lisseberg med Hanna
Tivoli rock med Ebba och Hanna
Morfars sommarstuga med Ebba, Hanna och Emmy
Första dagen på gymnasiet
Englandsresan i september
All time low
Paramore, Ym@6, now now, every children, Paper route
Då jag slog till Anya så hon spillde soppa på golvet i matsalen och två personer ramlade, haha
+mycket flera.


Hoppas ni haft ett bra år och att nästa blir ännu bättre. Gott nytt år!
//Juuuss


Btw, Grattis på födelsedagen Malin!


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för btw:et. tyckte jag kunde få en stor rubrik men nejnej

2010-01-10 @ 20:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0