Sommarlov nu? Nej, men snart!

Sista dagen i skolan för detta läsåret. Så jävla skönt! Tänk att jag redan har gått ett helt år på universitetet. Det har gått så fruktansvärt snabbt. Tiden har, som man säger, sprungit iväg. Jag kan inte riktigt fatta det. Jag har klarat ett helt år utan att skriva någon omtenta och fått godkänt i alla kurser. Har inte fått betyg på den sista för den är slut på fredag men det ska inte vara några problem. Skrev precis mina sista ord på vår projektansökan så nu har jag "bara" en tre sidor lång individuell rapport att trixa ihop. Kommer jag lyckas med det? Tvekis. Men 2,5 borde räcka. Kvalitet före kvantitet. Det har varit en lång dag så nu ska jag faktiskt sova. Imorgon ska vi hämta syrran i Götet. Fast jag kan inte bestämma mig om jag ska med eller inte. Men jag tror faktiskt det. Får fundera lite till. Den där dumma rapporten ligger ju och gnager i bakhuvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0