Someone's gonna tell you that you...

deserve the worst,
they'll say you're never coming back
and tell you that you're cursed
and when they give up 'cause they always give up
say here I am alive ( jag nynnar på Yellowcard...)

Vad har jag att säga idag? Jag vet faktiskt inte. 12 dagar till Yellowcard och The blackout i alla fall. Det var över hundra dagar kvar när jag påbörjade nedräkningen den dagen vi köpte biljetterna. Tiden går fort framåt. Jag ska snart gå ner till köket och leta upp lite lunch till mig. Vet inte riktigt vad jag ska göra resten av dagen. Har legat i sängen och tittat på videos på youtube eftersom min dator inte klarar av det. Kan för övrigt meddela att den knappt startade innan. Kul liksom. Jag är sugen på att baka men jag vet inte vad. Får ta och titta lite i kokboken när jag äter. Måla naglarna kan jag ju också göra. Skrapade bort allt lack när vi tittade på film igår i skolan. Jag blir lätt rastlös så något fick jag ju sysselsätta mig med. Haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0