I see the light

Så mycket tentaskrivande blev det inte igår. Kom en liten bit på vägen innan jag fick näsblod och sedan tittade jag på trassel och halvsov resten av dagen. Idag hoppas jag på att det blir med gjort Ska fortsätta skriva om kostym och smink i HP innan jag går vidare till dekor och ljussättning. Det är faktiskt riktigt kul att analysera Mise en scene. Kanske mest på grund av filmen men ändå. Jag hade inte alls räknat med att filmvetenskapen skulle vara så kul. Snacka om att jag har problem med att välja inriktining nu! Inte bra, inte bra. Ska väl lyckas välja på något sätt antar jag. Nu måste jag faktiskt plugga dock. Om det kan räknas som plugga när jag tittar på klipp från HP och skriver om dem det vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0