My only hope, you're my telescope

Denna extremt höstiga lördag inleddes med att skriva nästan en sida på min uppsatts. Och shit vad jag har snckat om den de senaste dagarna. Men jag lägger ner mycket tid på den, jag vill att den ska vara helt perfekt. Och jag är nog så nära perfektion jag kan komma nu. Dock insåg jag för fem minuter sedan att jag inte ens har läst ut boken som jag skriver om. Hoppsan! Jag har ju hela tjugo sidor kvar. Så jag kommer nog ha mer att skriva om när jag läst ut den. Vilket jag planerar att göra om tja, typ nu. Men först måste jag städa lite. Min läshörna är, well a mess. Mamma har målat och jag har lagt massa(!!) kläder i fåtöljen.
 
...
 
Och det där skrev jag för några timmar sedan, men jag avslutade aldrig det för vi skulle äta middag. Men i alla fall. Jag har skrivit klart min uppsatts, utan att ha läst ut boken. haha. Men det gör jag imorgon. Det tar inte så lång tid. Nu blir det Ugly Betty och sedan lite Harry Potter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0