Status Quo, pop? Nää

Kan tala om för er att jag blev extremt sur över tennisen igår. Andy Murray, vad fan håller den snubben på med ibland. Hur är det ens möjligt att förlora när man har fem matchbollar. Han kunde ha vunnit fem gånger, men han sabbade det. Jävla klant. Men nu till något annat. Tror dock inte jag har något med att säga. Vi hade föreläsning idag. Vi fick ut sju låttexter och så skulle vi läsa texterna och försöka komma fram till vilken genre låten var. Vissa låtar visste man vilka det var, men min grupp, vi gissade på P3-pop (vårt eget påhitt) när det var Status Quo. Så det gick ju bra. Haha, ohwell. Det var kul. Men inte roligare än när jag och Maria stod och väntade på att en dörr skulle öppnas för vi trodde den öppnades automatiskt, men nej, där stod vi som några fån innan vi kom på att man måste själv putta på den. Shit happens!

Kommentarer
Postat av: Milla

VET DU VAD JAG VILL GÖRA JAG VILL SPELA DET DÄR MUSIKSPELET PÅ DIN TELEFON TYP NU SO GET YOUR ASS OVER HERE OKAY?

Svar: ELLER SÅ KAN JU DU GETTA DITT ASS OVER HERE TO GÖINGEGATAN, OKAY?
Juuuss

2012-10-15 @ 19:57:13
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0