Sunday

Just nu sitter jag och gör lite skolarbete. Vi har redovisning på tisdag och en skriftlig inlämning. Så jag har skrivit lite om en illustration från 300-talet. Ska prata om landskapet i bilden och lite grejs. Inte så avancerat precis. Idag ska jag se om jag kan montera mitt pepparkakshus, vi har limpistol med grönt glitter i och jag vill inte ha grönt glitter på mitt hus. Det passar liksom inte.

Igår var vi på outlet på Interstil. Jag hittade en Union Jack filt för 20kr och en julklapp till syrran. Mamma köpte två pallar till hallen som var skitsnygga, julgranskulor och en julstjärna. Efter det åkte vi till Ikea med Pernilla, Niklas och Jacob. Det blev en gardinstång, gardiner och en tavelram. På kvällen stod jag för middagen. Det blev fänkålspaj. Jag är "the pajmaster" i detta huset. För övrigt så tror jag att jag är påväg att bli förkyld. Nyser konstant, ont i halsen och huvudvärk. Jippie!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0