Balans/obalans

Igår var jag, mamma, moster Pernilla, mormor och Inger på det nyöppnade Ikea. Jag säger bara, shit så stort det är! Det tar flera timmar att gå igenom och titta på allt. Vi var där i tre timmar och tittade kanske på hälften. Helt sjukt. Men i alla fall så fick vi med oss lite saker hem. Ljus, vinställ, väggfäste till min tv och lite annat kul. Så idag satte vi upp min tv på väggen och nu har jag mer plats på golvet. Skönt att slippa den där fula pallen. Jag har precis skrivit lite på min bildanalys, har gjort halva och det tog cirka tio minuter. Om ens det. Så ska göra klart den ikväll, titta på tennis, se en film, kanske baka en kladdkaka och äta lite pasta till middag. Mamma och pappa är nämligen hos farmor och farfar ikväll på middag så jag är hemma själv. Jag har ingen föreläsning imorgon så vi får se vad jag ska hitta på då. Kanske faktiskt köpa den där kurslitteraturen som jag har gnällt så mycket över. Jag behöver ju tyvärr den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0