Listen to the radio

Pappa lagar mat och jag tittar på. Ungefär. Jag jobbat lite med mitt projektarbete och det går bättre och bättre. Efter skolan idag åkte jag, mamma och Marita och köpte tyg till min balklänning. Köpte inte allt men spetstyget ska beställas för de hade inte så många meter som vi behöver. Kom hem en kvart innan jag skulle spela piano och slängde i mig en macka innan pappa körde mig till musikskolan. Mamma är nu på frisörmojs med jobbet så jag och pappa är hemma själva. Vi spelar musik på hög volym och har det bra. Idag hade vi debatt på psykologin, det var den flummigaste debatten jag varit med om. Ingen visste exakt vad de skulle säga eller vad de stod för men vi var alla lika dåliga. Förutom Malin som ägde ut alla och tog hem vinsten till henne och Sigge. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0