Filosofiska Lätta Knästående...

Slutade till min stora glädje tidigare idag på grund av inställd lektion. Gick till mamma på jobbet innan jag gick och handlade lite mat på vägen hem. Det var skönt att få lite tid för sig själv här hemma i några timmar. Eftersom jag inte har ett rum som jag kan stänga in mig i och lyssna på jättehög musik. Spenderade eftermiddagen med att måla naglarna, skriva kåseri, titta på tv-serier och diska. Ikväll har pappa hjälpt mig med en väldigt vacker reslutatbudget i projekt och företagande. Jag har jobbat lite med mitt projektarbete där fokuset just nu ligger på Filosofiska Lätta Knästående Spexargardets föreställning nästa helg. Coolt? Jo, jag vet.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0