I could try and pretend

Godmorgon på er! Jag sitter här och är sur över att det är något som är fel med tumblr. Av någon anledning kan jag inte logga in och det har varit så sedan igår. Jag loggar aldrig ut så jag behöver inte logga in när jag går in på sidan men igår kom jag till startsidan men jag tänkte inte mer på det. Skrev in mail och lösen och tryckte log in. Men det som hände då var att jag kom tillbaka till startsidan igen. Och det har hänt nu ungefär 50 gånger. Snacka om att jag är sur nu!
Nog om det. Idag var det meningen att jag skulle umgås med min kära vänner men eftersim jag är sjuk har jag bestämmt mig för att stanna hemma. Jag tror inte bastning och förkylning fungerar så bra ihop och jag är inte villig till att prova.

//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Da Teacha'

Yo yo slacker, careful with those typos ;) seen them too often lately dude.

2011-09-10 @ 21:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0