Pavlovs hundar

Känner mig duktig. Har redan klarat av psykologiläxan som ska vara gjord tills på onsdag. Vilket betyder att jag slipper tänka på den och fukusera på mitt högtidstal. Dock har jag igen aning om vad jag ska säga i det. Kan någon ge mig lite inspiration kanske? Jag hade verkligen uppskattat det. Sitter och funderar på om jag har några mer läxor att göra idag. Men det verkar ganska lugnt på den fronten. Förutom högtidstalet och engelska muntiliga. Dock ska inte engelskan hållas fören den 27 så det känns helt okej. Tror jag ska se om jag har någon film att titta på där de håller ett tal på ett bröllop. Har nog ingen sådan är jag rädd för. Det känns som om detta kommer gå så fruktansvärt jättebra! (Enorm ironi!)
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0