Lakritsklubba

Jag sitter hemma på mitt rum och ska snart gå ut och fota lite. Igår var jag på onoff och bytte mina hörlurar så nu har jag ett par som funkar som de ska. Efter det var jag på utvecklingssamtal, det var samma visa som varje år. Josefin är en duktig, trevlig och ansvarstagande elev bla bla blaa.... typ. Ska de säga något dåligt någon gång? Men vi fick reda på att det är bara en som valt foto som profilval nästa år. Det är 25 som har det nu. Skillnad om något. Vi gled ifrån ämnet hela tiden vilket resulterade i att vi var där i över en timme. Hoppsan tjosan! Vi körde min mentor till tågstationen och det var udda som satan men ja. Inte varje dag det händer precis.
Men whatever! VIDEOS FRÅN MCR KOMMER HÄR!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0