Time bomb

God morgon! Eller nej. God eftermiddag. Igår var jag och mamma i Lund på en liten shoppingtur. Jag kom hem med, en Kerrang! haha. Stod och tittade på en väska i evegheter som jag nu ångrar att den inte följde med mig hem. Jag kan ju ringa till min kära syster som bara råkar vara i Göteborg men jag tror jag klarar mig utan den. Jag började skriva detta inlägget i hopp om att en viss hemsida skulle funka i tid till att jag blev klar med det. Men så är ej fallet. Skulle lägga upp All time lows nya låt här men ja. Hemsidan jag skulle bädda in den ifrån råkar vara lite smått chrashad för tillfället. Jag har kunnat lyssna på den ett antal gånger tack vare att jag var snabb och fattade vad Alex höll på med i sina kryptiska meddelanden på twitter. Haha. Och så har jag laddat ner den. Och klaga inte på mig för det. Det var Alex själv som la upp länken.

Så ser sidan ut just nu men jaa. http://commonrevolt.com/tagged/all_time_low Den finns där i alla fall.

//Juuuss


EDIT: All Time Low - Time Bomb by CommonRevolt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0