Tired eyes are stumbling back to bed

Insåg att jag inte hade bloggat idag. Eller, ja. Det är ju faktiskt fredag nu så det blir ju igår egentligen. Så tekniskt sett är det julafton imorgon. Men ja ja, skit samma. Jag har spenderat dagen med att städa men jävla massa och knappt hunnit göra något kul alls. Men nu på kvällen har jag sett hela fyra avsnitt av The Lying Game och nu finns det inte fler att titta på. För nu i alla fall. Det kommer nya avsnitt i januari. Nog om det! Min syster är hemma. När hon kommer hem känns det som om jag också kommer hem. Allt känns liksom rätt då, som om alla bitarna faller på plats. Det blir som vanligt liksom. Hade lätt kunnat babbla massor men håller på att somna och slå huvudet i datorn, så det är nog dags för sängen.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0