There must be something more, for all these words I sing, do you feel anything?

Tyckte jag var tvungen att berätta att jag gick in på studera och kollade mitt resultat på högskoleprovet som jag skrev i slutet på oktober för några dagar sedan. Jag blev positivt överraskad att se att jag förbättrade mitt resultat med 0,1 jämfört med i våras. Så när vi åker till Göteborg nästa helg ska jag köpa en present till mig själv. Jag tänker faktiskt ge mig själv en julklapp. Jag ska slå in den och så får jag öppna den på julaftons morgon. Jag är riktigt nöjd med mig själv.
Men i alla fall så läste jag ut min bok igår och blev nästan klar med psykologiprovet. Igår var verkligen en produktiv dag hemma hos familjen Svensson. Och det ska idag också bli om jag får bestämma!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0