Det var som fan!

Nu har här varit tyst i en vecka men just nu har jag inget att göra så jag tänkte att jag skulle slänga upp ett litet inlägg. Läste precis på absolutepunk att Black Sabbath ska "reform", originalmedlemarna då alltså. Visade pappa ( det är hans favoritband) han bara stirrade på skärmen och efter en hel evig het utbrast han "Det var som fan!" 
Igår köpte vi mönster till min balklänning som Marita ska sy åt mig. Den kommer bli med massa tyll, mer säger jag inte. Nu ska jag städa lite och vara duktig innan mamma kommer hem om två timmar. Men först, det är bara tio dagar kvar till Yellowcard! Det är så nära så nära nu, det är helt insane. Måste ta mig samman, haha. Sitter här och dansar lite (mycket) för mig själv.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Sv; Jag snackade med Bea och ska nog hänga med henne och Johanna, you can join? :>

2011-08-16 @ 22:20:00
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Sv; Det har vi inte snackat om än. Snart hoppas jag. Riktigt snart. Typ. Nu? Hann knappt ut från salongen innan jag ville tillbaka och se den igen :$

2011-08-17 @ 19:10:43
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0