You know you're not alone

Jag har varit hemma i cirka en halvtimme, på den tiden har hag hunnit äta en liten bit kladdkaka och även chips. Nu sitter jag och väntar på middag innan jag ska ta tag i att sammanställa produktplaceringsuppgiften i mediekunskap. Inte så värst kul nej.
Dagen den har varit...händelserik kan man nog säga. Imorse när jag gick upp tänkte jag "Om tåget är sent så kommer nationella att gå skit". Och ja, när jag kommer till stationen så skulle ju tåget såklart vara tjugo minuter sent bara för det. Det slutade med att jag lämnade Osby 40 minuter senare än beräknat, vilket gjorde mig på jättebra humör. När jag sedan väl kommit till stan ville jag verkligen inte hålla mitt tal men efter några om och men gjorde jag det bara för att få det överstökat. Så nu slipper jag tänka på det!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0