wohohooo...!

Denna måndagkväll sitter jag i sängen på mitt rum och ser på OS, jag har även spotify som sällskap. Fast jag kan ju inte påstå att jag tittar så värst mycket på tv:n, men den står på i alla fall. Om lite mer än en timme ska jag kolla på curling Sverige-Kanada. Sedan det ropar nog mina ögon efter att få vila lite.
   Idag har jag varit hemma hos kusinerna och bakat. Vid femtiden bar det bort till klinten för pulkaåkning. Tro det eller ej men vi var helt själva. Det var inte en kotte i någon av de två backarna om man inte räknar oss.
   Imorgon ska jag hem till Emmy och kolla på film med henne. Vet inte vilken dock. Det blir kanske en runda ner till Ica för att hyra nårra. 


//Juuuss 

Btw, vi köpte biljetter till Green day på ullevi den femte juni idag! Det blir en helg i Göteborg med familjen och konsert med syster min. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0