Daydreaming all the time

Idag fick jag min efterlängtade sovmorgon. Riktigt underbart måste jag säga. Men tro inte att jag ska slappa idag bara för det. Då har ni fel. Jag ska snart sätta igång med städningen av mitt rum, något som verkligen behövs. Sen  som universitets student så har man ju typ alltid något att plugga på. Förutom det så ska jag måla naglarna, hade inte tid att göra det igår (tog en power nap i stället), tog bara bort det gamla och var utan nagellack. Vilket var så sjukt konstligt!!
 
Vad hände igår då? Jo, farfar fyllde år så det var middag hemma hos farmor och farfar. Jag tog med mig kameran och fotade sjön lite så jag ska försöka slänga upp några bilder här idag eller imorgon. Ikväll ska jag, Milla och Igel (Sigge) gå på bio och se Epic (varför skriver jag Epci hela tiden?!) så det blir nog inga bilder idag men jag ska verkligen försöka fixa det imorgon. Men nu ska jag städa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0