#BeStrongBelieve

Precis som vanligt gick jag in på twitter när jag vaknade för att läsa nattens tweets och möttes av en mängd tweets till Ryan Key. Förvirrad gick jag snabbt in på hans twitter och får se att de har hänt något med hans flickvän. Han kallade det för "medical emergency". Så dagen började inte direkt bra. Dessutom så vet vi inte vad som har hänt eller hur det är med henne. Senast igår skrev han "Loving life, friends. Hope everyone is having a good day." Och så händer detta några timmar senare. Va fan! Kan snubben aldrig få vara lycklig mer än så innan något hemskt händer?
 
Vaknade med ont i halsen och täppt i näsan. Whoppido! När jag sedan höll på att sminka mig för att åka ner till tåget ringde Maria och sa att det var tågstrul. Hon satt då på tåget men fick gå av i Hässleholm och ta en erstättningsbuss istället som jag sedan hoppade på i Osby. Vi skulle ha varit i Växjö klockan ett men när vi äntligen kom fram var klockan kvart över två. Och då hade vi inte tagit oss ut till universitetet än. När vi sedan skulle hem blev det mer strul även fast tågen nu skulle gå som vanligt. Kom hem vid halv sex. Nu har jag ätit, tagit en alvedon, tittat på big bang och nu är det dags att försöka få lite pluggande gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0