I am your heart that's beating

Påbörjade ett inlägg vid halv ett, men det blev aldrig klart för mamma behövde hjälp i köket. Och sen skulle jag titta på tennis innan våra gäster kom. Vi har nämligen haft kalkonmiddag på Göingegatan. Det var mysigt. Jag och syrran körde kom precis hem efter att ha kört hem Jacob. Så nu ska jag tvätta av sminket och borsta tänderna sedan sova. Läser nog ett kapitel eller två i HP först också. Imorgon (senare idag) blir det tennis, läsa kurslitteratur, skriva uppsats och börja på hemtentan. Måla om naglarna måste jag också göra. Plus att jag har gått och tittat på pianot i några veckor, det är ju ett tag sedan jag spelade nu. Så det är nog på tiden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0