I know you well enough

Lite besviken på ett VG i mediekommunikation men är ändå ganska nöjd. Men fan vad gött det hade varit med ett MVG! Ohwell. Jag kom hem tidigare idag är vanligt. Som ni kanske märker. Det blev en ganska konstig dag. På första lektionen kom ingen lärare och det var bara jag, Milla och Elin där. På psykologin gjorde vi provet i engelska som vi egentligen skulle göra imorgon. Efter det åkte jag hem. Så nu sitter jag här, har precis ätit lite lunch och ska titta på lite tennis innan jag spelar piano. Idag har jag min sista lektion på musikskolan ever. Att ta studenten innebär också att man slutar på musikskolan. Man får gå kvar i mån av plats men köerna är långa så det är ganska omöjligt. Så dagen till ära har jag målat naglarna och dekorerat med noter, g-klavar och f-klavar. 


//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

KATTUNGAR!!!!!!!!!!!! (me gusta happy very mucho, yesyesyes)

2012-05-30 @ 16:15:48
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0