Cross my heart, cross my fingers

Stannade hemma från skolan idag också. Är nu helt slut efter att ha jobbat med min och Millas vetenskapliga uppsats i flera timmar. Den är nästan klar. Måste dela med mig av vad som hände innan idag.

Milla: smörat på lite grann om allt med kvinnor som fick stiga fram och arbeta efter folkmordet.
De kanske kommer tro att vi är feminister efter detta...

Josefin: haha, sjukaste. Drack vatten samtidigt som jag läste det och skrattade så jag satte vattnet i halsen och fick värsta hostattacken.

Milla: HAHAHHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHHAHAHAHHAHAHA
förlåt, det var inte meningen (A)

Josefin: shit asså, det mest händelserika idag för min del.

Jag hostade som en galning och började till och med gråta. Så illa var det. Nu ska jag vila min hjärna med att titta på film och kanske läsa lite efter det. Orkar inte vara mer produktiv idag. Det är jobbigt att vara på topp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0