Some nights I stay up

Syrran är hemma och jag är glad. Pappa hämtade henne och Axel igår i Halmstad vid tåget. Efter de hade kört en liten stund fick de punka. Så pappa och Axel fick sätta igång med att byta däck mitt ute i ingenstans. De kom hem lite senare än planerat men de kom i alla fall. Vi var uppe till kvart i tre inatt. Syrran och jag chillade och tittade på 50 greatest harry potter moments tills batteriet på datorn tog slut. Idag blev jag väckt av syrran vid tio. Längre än så fick jag inte sova. Brutalt elakt. Nu sitter syrran och gör dekorationer till studenten. Blommor i silkepapper. Jag virkar och tittar på tennis. Det regnar just nu både i Frankrike och Osby så de spelar inte just nu. Sadface. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0