We all carry on

Tittar på One tree hill och spelar wordfeud med Muffe. Funderar på att göra klart mitt tal tills imorgon men motivation är som bort blåst. Har letat efter den i några timmar nu men hittar den inte någonstans. Tror jag lämnade den i skolan eller möjligtvis på bussen. Vill bara gå och lägga mig, men fy vilket dåligt samvete man kommer ha imorgon på svenskan om man inte håller talet. Så jobbigt allt ska behöva vara. Trött. Mitt tal är dåligt som fan och jag kan inte det. Vill inte hålla det imorgon. Vill verkligen inte. Det är inte bra nog. Funderar på att försova mig och komma in vid tolv. Men hej ogiltig frånvaro! Så nej. I just have to do it.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0