I walk into a room and you killed everyone

Jag känner mig riktigt duktig och produktiv. Idag har inte jag inte bara varit i skolan, jag har haft pianolektion, jobbat med projetkarbetet, börjat på svenskan och tagit en powernap. Snart blir det Yellowcard och intervju med Ryan Key på tysk webbradio. Förra året ville jag ansöka om praktik på Hopeless Records, men kunde inte göra det eftersom jag inte tagit studenten. Men nu jävlar! Vem vet, jag kanske drar till LA i sommar och jobbar lite på det bästa skivbolaget out there. Ska be min lärare i engelska att hjälpa mig med mitt CV så det blir perfekt. Men som om det kommer hända. Fast man kan ju hoppas. (Hahaha, Hopeless Records!)
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0