Your shallow concept

Vill spela piano men har huvudvärk och är jättetrött. Det är inte lönt att sätta mig vid pianot för jag kommer ge upp och bli sur som attan efter 30 sekunder. Vill måla naglarna men det har jag inte tålamod till heller just nu. Man kanske borde sova redan nu? Dock är det studiedag imorgon och behöver inte gå upp så tidigt. Räcker nog med nio halv tio så kan inte gå och lägga mig redan för då kommer jag vakna vid sju eller åtta. Så kan vi ju inte ha det!
Jobbat med skoltidningen större delan utav dagen. Hjälpte Bea och några andra som går rörlig bild på eftermiddagen med att flytta alla bord och stolar i matsalen. Sen satte jag mig på bussen hem vid kvart över fyra och spenderade resan med att prata student med Eric. Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra med mitt liv. Eller ja, resten av kvällen.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0