You are so afraid

Som Milla så snällt nämnde i en kommentar till förra inlägget kan jag även göra pannkakor. Haha. Men dagens middag blev jättegod. Den tog lång tid att laga men gott blev det. Stod i köket från halv sex till klockan åtta. Fast då räknar jag även in allt diskandet och inte bara att göra maten.  

Please welcome the new defense against the dark arts teacher at Hogwa...I mean Yellowcards new bassist Josh Portman. Jupp, Yellowcard har haft många bassister genom åren. Detta blir den femte faktiskt, sorligt nog. Jag trodde verkligen att Sean skulle stanna. Jag hade fel. Om jag inte har helt fel så byts en medlem ut (minst) innan varje ny skiva. Undrar vem som lämnar nästa gång. Just nu är den stora snackisen på ap.net hur länge han kommer stanna. Jag säger till nästa skiva. Det återstår att se dock. Börjar bli trött på att se alla komma och gå. It hurst just as much every time. Jag hoppades på att Pete skulle komma tillbaka. Besvikelsen är stor. För tillfället i alla fall.
//Juuuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0