Wonder where you've been

Första riktiga dagen på sportlovet. Mitt sista sportlov. Jag tror jag har beslutat mig om att inte plugga i Hultsfred efter sommaren. Antingen blir en grundkurs i att skriva om musik eller musikvetenskap. Så nu återstår det att välja mellan dem två och var, Växjö eller Lund. Om jag kommer ihåg rätt så finns de på båda orterna. Jag inledde dagen med att skriva på mitt arbete som Urbanears och kom en bra bit. Resten av dagen ska jag lyssna på Yellowcard, spela piano och kanske plocka fram gitarren för det är jättelänge sedan jag gjorde det. Först, ett avsnitt Parenthood. Jag har nästan sett hela första säsongen på två dagar. I blame Ryan Key for this. 

Och btw så har jag listat ut varför jag har varit så lat när det gäller skolan de senaste två åren. Jag har inte haft något specifikt mål att jobba för. Nu har jag det. Jag tycker om att planara och veta vad som händer sen. När jag inte vet blir det jobbigt. Men nu vet jag, på ett ungefär i alla fall. 

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0