Just for the record, I think you rock

Höll nästan på att glömma blogga! Så kan vi ju inte ha det heller. Idag har varit en händelserik dag. Både på bra och dåliga sätt. En Ida som jagar Sandra genom korridoren medans hon skriker att hon ska döda henne och en trasig dörrkarm var drama nog för min del. Och så fick vi inte något mer gjort på den lektionen efter den händelsen. Bussen var hela tre minuter tidig när den anlände hemma i Osby efter en lång dag och det hade jag verkligen inget emot. Nu sitter jag här och funderar på vad jag ska ha för tapet eller färg på mina väggar. Det är ett lagom jobbigt beslut att fatta. Finns helt enkelt för många alternativ.

Jag borde packa inför resan till Göteborg imorgon men vet inte vad jag ska packa. Behövs inte så mycket för endast en natt men ändå. Jag och min extrema beslutsångest. Ska i alla fall dra en runda till Bengans imorgon och se om jag kan hitta en skiva att utöka samlingen med. Underbart enligt mig.
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0