We make a good team

Nu vet jag vad som ska göras med mitt hår. Klipper en fyra centimeter eller nått sånt. Ville först färga allt violett men nu blir det till ha det orange som jag haft ett tag. Fast med violetta slingor. Coolt! Jag älskar att testa nya frisyrer. Var nästan lite sugen på bob och lugg igen men vågar inte riktigt göra något så drastiskt. Det tar ju så lång tid för håret att växa ut igen. Tror jag har blivit en liten fegis jag. Dock vågar nog inte fegisar sig på orange hår med lila slingor. Haha. Jag och mitt hår. Klarar inte av att ha samma frisyr för länge. Det blir tråkigt då. Måste ju prova något nytt med jämna mellanrum.

Milla blir nog glad över beslutet att inte klippa så mycket ;) fast fyra centimeter är ganska mycket i hårväg.

Kommentarer
Postat av: Milla

HAHAHA det kommer se så fint ut med Alice klänningen :')

Svar: uh oh! Haha. När ska del två ske? Detta året eller nästa? ;)
Juuuss

2012-08-21 @ 22:47:14
URL: http://millaismyname.blogg.se
Postat av: Milla

Sluuuuuuta :( Så fort du har tid! :> Så ehum... när har du tid...? :>

Svar: Imorgon jobbar jag. På fredag ska jag och mamma köra till Växjö. Måste veta vart jag ska ta vägen om en vecka ju! Har lite panik över det och är nervös som bara den. Börjar nästan gråta bara jag tänker på det. Lördag och söndag är jag ledig, förhoppningsvis måndag och tisdag också. På tisdag kommer jag vara ett nervöst vrak. Bara så du vet. Och vi ska inte ens prata om onsdag morgon. FY!
Juuuss

2012-08-22 @ 21:01:34
URL: http://millaismyname.blogg.se
Postat av: Milla

Okej, då bokar jag måndag, för Micke är hemma på lördag och jag ska fota Zigge på söndag HAHA. Men det är ingen fara, ska få dig att tänka på annat! :)

2012-08-23 @ 22:28:20
URL: http://millaismyname.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0