Är jag en friidrottsnörd? Without a doubt, yes

Inledde dagen med att jobba mellan tio och ett. Var ledig i några dagar för att åka till Göteborg så mormor tyckte jag kunde jobba idag. Enligt henne är jag lat, och det är ju faktiskt sant. Hon och Ulla skulle åka till Köpenhamn på mässa så någon fick ju vara i affären. Jag var inte där själv för mamma följde med. Vi sålde lite kläder, rea och på ordinarie pris. Trodde att det inte skulle komma en kotte men det gjorde det ju!

Om tjugo minuter ska jag titta på friidrott och damernas höjdfinal. Kom igen Emma! Det förvånar mig om hon lyckas ta en medalj men vi får se hur det går. Men som alltid hejar jag på Tia Hellebaut från Belgien. Har hejat på henne så länge jag kan minnas. Vet inte varför jag började göra det, men har för mig att det var på grund av att hon har glasögon. Fast när jag började heja på henne höll hon på med sjukamp. Vilket jag tyckte var awesome back in the day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0