Jag hälsar dig, kanske

Idag har jag knappt varit i skolan alls. Jag fick en timmes sovmorgon för jag skulle till tandläkaren och byta båge i tandställningen så jag kom inte till skolan fören klockan blev tio. Efter bara ett litet tag gav jag och Milla oss ut på stan för att fota. Kom tillbaka och la in bilderna, hade klassråd och lunch sen "slutade" jag. Jag och mamma gick en liten runda på stan och jag införskaffade en ny kofta och ett par leggings. Nu blir det handboll med päronen innan middagen, efter det På spåret och Skavlan innan jag lägger mig i sängen och kollar på Step up 3. En burk med cider står och skriker mitt namn i köket. Haha, ha en bra fredag peeps!
//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0