I need you to need me

Har varit hemma ett tag nu, lyssnar på musik och läser min bibel (ap.net) Idag har varit en seg dag. Inte mycket roligt, visst vi säger ju en del flummiga saker men det tillhör det vanliga. Jag har fixa en kopp te och läsa en bok nu tänkte jag. Var ett tag sedan jag läste, och det är såhär års jag gör det som mest. jag fick ett antal när jag sommarjobbade på biblioteket som jag inte har läst någon av än. Så jag antar det är dags för det nu. I kväll ska jag kolla på tv och förmodligen färga håret lite. Jag behöver förändring och mitt hår har en ganska konstig färg just nu. Dels så bara råkar det stå en mörk toning inne på toaletten. Den har tittar på mig länge nog.
Slänger upp några bilder från helgen. Självutlösare my darlings.
Men det gick inte att ladda upp någon bild så det får bli lite senare.
//Juuuss

Kommentarer
Postat av: Milla

Lungt, YT in my <3

2010-10-13 @ 19:59:44
URL: http://millaismyname.blogg.se/
Postat av: Milla

Fast du skulle kunna få ta med dig lite av ditt superbraiga svarta smink (a)

2010-10-13 @ 20:00:18
URL: http://millaismyname.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0