Volvo fanskap!

Det är fredag och alla är glada! 

Klockan är lite över 20:00 och jag har precis städat mitt rum skinande rent. Det har det inte varit på länge kan jag erkänna. Nyss var det en blå volvo som hade lite kul på vår väg utanför huset. Spann och körde lite rally. Asfalten har blivit förstörd. Asfalten vi som bor här har betalt själva! Jäkla idioter det kan finnas. Dessutom hade inte bilen någon registreringsskylt heller för den delen. Inte första gången det händer. Kanske tre till fyran gånger i veckan. Lite jobbigt när man ligger och ska sova tex en onsdagskväll mitt i veckan. 
   Men nog om det. Var i mormors affär efter pianolektionen. Kom hem med ett nytt klädesplagg! Min påskpresent som jag ännu inte hade valt ut. Tror jag ska ha på mig den imorgon. Får se hur det blir. Sigge, Bea, Milla och Sara kommer vid tre-fyratiden. Vi ska baka kladdkaka och förmodligen göra pastasalladen också. Jag är taggad!

//Juuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0