Never gonna let this go!

Idag var det idrott på friskis. Jäkla styrketräning. Det är inte min grej precis. Fast jag behöver det så jag får leva med det.

Idag hade jag med mig gitarren till skolan. Jag fotade Malin när hon spelade lite till en uppgift på mediaproduktionen. Vår lärare var hemma för vård av sjukt barn så jag stack hem lite tidigare och slapp springa till pianolektionen.
Ikväll blir det att skriva en personbeskrivning som ska lämnas in imorgon. Det blir nog även lite glass, som alla andra dagar.

/Juuuss

Ps. På tisdag blir det Paramore i Köpenhamn :D vet inte om jag ska ta med mig kameran, om inte så blir det att fota med mobilen. Bilder kommer upp här dagen efter i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0